.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حدادعادل ازپشت‌پرده قیمت دلار وسکه گفت

غلامعلی حداد عادل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در همدان در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه به گفته وزیر نیرو وضعیت آشفته بازار سکه و ارز، خیلی از تحریم نشأت نمی‌گیرد و به دولت بازمی‌گردد، متذکر شد: آنچه مسلم است این است که دست‌هایی در کار است برای اینکه از نظر اقتصادی یک نگرانی در مردم ایجاد کنند و من شک ندارم که در پشت صحنه افزایش قیمت دلار و سکه برنامه‌های طراحی شده دشمنان وجود دارد.

وی ادامه داد: عواملی در داخل و خارج از کشور جریان موجود سکه و ارز را هدایت و حمایت می‌کنند و می‌توان گفت آتش توپخانه‌ این قضیه را اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با تحریم می‌ریزند و پیاده نظام این قضیه نیز کسانی هستند که با خریدهای کاذب و با تزریق پول به بازار، قیمت را بالا می‌برند.
حدادعادل در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر نقش جریان انحرافی در افزایش قیمت‌ها نیز با بیان اینکه در این خصوص ما اطلاعی نداریم، یادآور شد: انتظار مردم از دولت این است که با تصمیمات صحیح و به موقع این نگرانی را برطرف کند و امیدواریم اخبار خوبی داشته باشیم اما تحریم نیز در این روند حتماً نقش داشته است.

به گزارش فارس، نماینده تهران در مجلس،‌ با بیان اینکه براساس وضعی که این روزها شاهد هستیم کاملاً معلوم است که به قول اقتصاددانان افزایش سکه و ارز نتیجه یک حباب است و دلیل اقتصادی ندارد، اضافه کرد: اینکه در روز تعطیل که اصلا خرید و فروشی صورت نمی‌پذیرد و صرافی و بانک‌ها نیز تعطیل است برای سکه و ارز صبح یک قیمت و شب یک قیمت عنوان شود، معلوم است که برنامه‌ای برای ایجاد نگرانی در مردم چیده‌اند اما مردم باهوش‌تر از آن هستند که بخواهند با اینگونه توطئه‌ها مسیر انقلاب را رها کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

طوری 5 بهمن 1390
آقا غلامعلی درمورد جریان انحرافی پاسخ زیرکانه ای دادی . ولی ماجواب راگرفتیم - ا- جریان انحرافی نقش دارد - 2-- جریان انحرافی قدرت دردستشون است - 3 -- جریان انحرافی دشمن است یعنی کشور دردست دشمن است (4) وآخر اینکه نمایندگان ما هیچ کاره هستن
نا شناس 5 بهمن 1390
بي تدبيري است
مردم مي فهمند اقاي حداد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.